5.1

Kisat alkoivat vasta 17 maissa, hain Sarin ja Joskon kyytiin. Tuomarina oli Anne S, virtaava kiva rata, missä tuli enemmän hyllyjä kun olisi uskonut :-o Minun onneksi siellä ei ollut puomia, se kun ei ole Woomin kanssa vielä ihan ok ;o)

Ekalla radalla Woomi lähti ekana. Olin suunnitellut radan molemmille muuten samalla tavalla paitsi pujottelun, noin 90asteen avokulma mihin ajattelin että en ehdi törkkäämään. Alun piti ottaa rengas toisena esteenä kutsuhypyllä, kun menin ottamaan Woomia vastaan, mitein että kait se tämän osaa :-o Juu, osasi hyvin, sitten keinu joka täydellinen, sitten vähän pyöritystä putken kautta ja pujotteluun. Tungin sinne valssin ja oikaisin koiruuden varmuuden vuoksi, avokulmat eivät ole ihan varmoja ja A veti sivussa. Hvyin meni ja sitten ulkokulman kierto ja A:lle, ihan hyvä A, ei edes pahemmin himmannut. SItten parin hypyn kautta putki ja taas A, nyt himmasi vähän enemmän mutta ihan ok. Sitten enää putkeen ja pari estettä maaliin, siinä minulla jo nollan kiilto silmissä...siihen Agilityjumala päätti puuttua ja heilautti pituuden palikkaa, aaargh. No, ei voi mitään kokonaisuudessaan tosi hyvä rata, kivaa oli :o)

Grim lähti viimeisenä, tuli hervotonta vauhtia ja keinu oli melkein Rhetin luokkaa ;o) Käännos nurkassa missä olin ajatellut että saan herneen nenään kun Grim ei käänny, menikin tosi hyvin. Pujotteluun jäin odottamaan ja lähetin, ihan vähän etsi ensin minua (tuli putkesta eikä nähnyt minua, olin jäänyt vähän liian taakse) mutta ampui sitten oikein. Ulkokulman kierto ennen A:ta tosi hyvä, karjasin kyllä TÄNNE, mitä en yleensä tee, siis huuda Grimille.Molemmat A:t hyvät, viimeiseen putkeen kun ei päässyt itse liikkumaan tuntui hitaalta mutta 0 tuli ja riitti voittoon :o) Rimi & Teemu tuli tällä radalla toiseksi, hyvä LAW! Rhett meni taas niin saakelin kovaa, sekosi vaan pujottelussa, Josko myös mieletöntä kyytiä, irtosi vaan väärälle esteelle lopussa :o/

HyppikselleGrim lähti ekana. Muuten helppo rata mutta yksi ahdas hyppykuvio. Grim kulki hyvin, kaksi viimeistä estettä olisi saanut irrota paremmin eteen (varmisti minulta että nämäkö? mikä nyt oikeastaan on kyllä hyvä).Nyt huomasin että haukkui minulle melkein koko radan :-o

Woomilla myös hyvä rata, en vedättynyt ihan yhtä paljoa kun Grimillä, ettei vaan tulisi mitään turhia rimoja. Woomilla myös hyvä rata, samoinkun Grim kysyi lopussa kun tuli leikkaus että tämäkö, hidasti vähän. Lopputulos kuitenkin hieno nolla pikku Woomilta :o)

Rhett tiputti yhden riman, olisi voittanut Grimin sadasosa sekunnilla :-o Joskolla hyvä rata, Sari vaan hukkasi yhden esteen ja Josko ei kysellyt vaan ampui yhden esteen ohi putkeen :o/ Aino oli myös mukana ja näin osan yhdestä radastamissä meni mieletöntä kyytiä, taisi tulla joku virhe. Teemu ja Rimi tekivät toisen hienon nollan, Rimillä siis tuplanollat karsintoihin kasasssa :o)

Lopputulos oli Grim, Noel, Luca, Woomi, Rimi :o)

Kisojen jälkeen Jari Suomaleinen tuli sanomaan että "oli tosi kiva nähdä pitkästä aikaa sinulta samanlaista menoa kuin silloin ennen, se raivo on puuttunut mitä olen nähnyt aiemmin"..Jäin miettimään tätä, olikohan siinä jotain muutakin, vai se että tosiaan huusin Grimille lujaa TÄNNE pari kertaa, vai vaikuttiko myös se että haukkui minulle koko radan..hmm...vai muutuinko minä sen mukaan kun tuo Mustikki kuumeni...hmm.  Marsujen kanssahan meno oli tosiaan aika hysteeristä ja raivoisaa usein, Grimille kun tarvii vaan antaa vinkin niin menee niin kuin haluan...no, saa sii miten jatkossa ;o)