Oltiin Sarin kanssa treenaamassa Purinalla. Teimme lyhyttä pätkää ehkä 12 estettä, rimat 55cm. Sin meni tosi kivasti, ei ole mikään tykki mutta tekee kyllä hyvin töitä ja lukee rataa :o) Lopuksi tein avokulma treeniä kolme kertaa, kaikki oikein :o) Muutaman kontaktin, nyt oli jo väsynyt ja vauhti selkeästi hitaampi. Sen kanssa on nyt kiva mennä ja haasteellisinta onkin lopettaa ajoissa, koska se hulluus puuttuu niin vauhti tippuu heti kun väsyy.

Juttelin osteopaatin kanssa joka antoi neuvot miten voi testata syviä lihksia. Grimillä toisen puolen tasapainon löysi heti eikä horjunut, toinen puoli huterampi. Nyt en sitten tiedä johtuuko siitä että seisoi kipeämmällä tassulla...no, pitää sit testata uudelleen ja tehdä niitä harjotuksia telkkarin edessä kun ehtii..Sin myös toinen pari ilman ongelmia mutta toinen pari ylhäällä horjui, pitääpi treenailla sitä. Koirine mielestä ihan hölmölän touhua ;o)

Jee, Kati tuli eilen :o) Kysyi onko mulla lainakoiraa pääsiäiskisoihin, kun kuuli että ei, tarjosi Mimmiä jollekin radalla :-o Sanoin että "en mä Mimmin kanssa halua mennä, se on niin vaikea" :-o Olen päässyt nyt niin helpolla Grimin ja SIn`n kanssa, Mimmiä pitää oikeesti ohjata ja enhän minä nyt enää jaksa edes juosta :-o Olen edelleen sitä mieltä, että nopea liukas minikoira on vaikeampi ohjata kun nopea liukas maxi (enkä tarkoita että Grim olisi ) ! No eihän sitä tiedä, niillä on kaikki nollat kasassa joten ehkä se ei sitten haittais jos mä menisin räpeltämään sen kanssa...eihän mineissä edes ole enää ketään ketä tunnen, ei nolaa itsensä totaalisesti ;o)